Amanda

bokdiciplin
Jaha nu har jag gjort det igen, fastnat totalt i en bok.

Jag hade ingen bok att läsa, för hade så klart läst den förra alldeles för fort (sitter nu med att måste göra en bokrecension). Men jag tänkte att jag skulle komma igång med att läsa en klassiker, till svenskan. Kanske inte de roligaste så bra att börja när man inte är inne i en serie.

Sen fick jag låna True Blood av Gabbi. Sa först nej men vadå kan väl ha den hemma.... Hade lite tid över att vänta på bussen och "ingen fara ska bara läsa första sidan". Första sidan va bra, andra med....

En bok senare och jag har fastnat i en serie och klassikern verkar långt borta...

Suck på mig!




Trots att den är lik twilight och allt annat i denna vampyr yra så är den bra. Och ja de må vara super tjejigt och alla suckar men den är bra. Och den är skriven 2001 och så före allt de här. Så jag har fastnat, serien är tio böcker och tydligen super mycket bättre än tv-serien. Glad för att jag inte sett på den :)

Trots allt tack Gabbi för lånet :D


Bara hoppas att även klassikern blir läst och att jag gör något mer detta lov än läsa!
#1 - Lina

Jag tänkte också försöka börja med klassiker, men de på biblioteket hittade inte boken, haha xD