Amanda

fotning
Fick kontakt med Weronica Lindholm och det resulterade i att jag förra veckan träffade henne och vi åkte upp till sjukhusområdet och jag fick stå modell.

Länk till hennes sida och jätte fina kort! >>
http://w-lindholm.zoomin.se

Skit nervös men jätte pepp va jag, dock va de svin kallt. Koncentrationen låg i att inte skaka :P Så kändes inte super efter men jätte kul att få testa och när jag fick kolla korten var de inte så pjokigt ;D



Nog min favorit  :) ( inte alls sitter och värmer händerna ;)



Gillar när vinden leker i håret :)



:)



Hoppas det blir någon gång igen, med mormors lusekoffta och på hemmaplan ;)

#1 - natsiie

vilka fina bilder amanda!! :)

#2 - Melissa

hejsan :) , Snygga bilder :D

#3 - Weronica Lindholm

Fina du!!



106 Dagar kvar till Vårdagjämningen, har ned räknaren på min hemsida, hör av dig till våren så får vi ser kramar /W. Lindholm