Amanda

Hjälp mig!


Snälla kommentera på med allt ni kan komma på!
Skulle vara så himla roligt att höra var ni tänker :)
Anonymt om ni så vill.
#1 - bror

Haha det är fortfarande så misstolk :D haha

#2 - anonym

Du är jättebra på att ta fina foton och det är alltid kul att se! Sen gillar jag när du berättar lite om korten och skriver om vad du gör på dagarna :)

#3 - B E T T Y

Jag vill se foton, galna händelser och läsa uppdeteringar om din vardag, lite mer om hästarna kanske? OCh tankar! Om allt mellan himmel och jord.

#4 - B E T T Y

Just det! JAg vill läsa fler dikter/fina texter från dig. Älskar verkligen hur du uttrycker dig i ord och det är många gånger väldigt vackert och inspirerande när jag ska skriva ngt i tidningen eller ngt;)

Svar: Gud va kul att höra att jag kan inspirera dig ;D VI får ses lite oftare så har jag nåt galet att skriva om ;)
Amanda

#5 - ammi

Jag älskar din blogg för att jag får en inblick i din spännande vardag. Fortsätt som du gör.