Amanda

Skidor
Vintern är här nu!
.
Igår åkte jag skridskor för första gången på ett bra tag! Ont i fötterna men annars kändes det inte så illa, nästan lite kul i rinken ;) Hoppas att jag och Fredrik kan åka ner snart igen :)
.
Men idag var de inte skridskor utan skidor, inte utför utan runt Ljustern. Blev runt 9 km, bara platt men var bra att börja med. Åkte en gång förra året och då var min kommentar "aldrig mer". Men andra skidor och lite teknik tips från mamma kändes det riktigt bra. Gäller det att hålla i det här då det blir skolvasan om några veckor, inga 9 mil men 2,5 halv iaf :)
.
Nu är jag skönt mör i kroppen iaf, hade varit perfekt om Melodi hade kunnat fixa stallet åt sig själv så jag slapp resa mig ur soffan igen.
.
Någon mer än jag som har märkt hur otroligt vackert det är ute

Har varit i skolan under det senarte dagsljuset som varit när allt har ett tindrande hölje av frost. Som en sagovärld ute!