Amanda

Jag, Amanda, eller vem?
Läste igenom beskrivningen jag har av mig själv, och kände att den skulle ändras. Rent svenska mässigt mer än att innehållet inte stämde.
Men då fastnade jag....Vad är det jag ska säga om mig själv? Hur beskriver jag mig bäst för någon helt ny, eller någon som är instresserad? Vad är jag, så här just nu? Vilka är mina instressen? Eller är det egenskaper jag ska skriva om?
Tillslut blev det ett reslutat som ni kan se till höger... Nu undrar jag om ni skulle kunna ta er tid att skriva några ord om vem Jag är för Er?
P.s Mamma använd inte de smörigaste adjektiven ;)
P.s.s Någon som vill hjälpa mig att ta lite nya självporträtt??
#1 - Märtha

En snäll, godhjärtad, positiv, kreativ, smart och ärlig person som man kan lita på i vått och torrt :D

Svar: Så jävla glad att jag har dig.
Amanda

#2 - Lollo

Snäll, omtänksam, glad och positiv person rakt igenom :D En toppen vän helt enkelt :D

Svar: Värmen som sprids når tårkanalerna. <3
Amanda

#3 - B E T T Y

Amanda är en speciell person, för många! Hon är nyfiken, godhjärtad, en JÄKEL på dansgolvet (så ni tjejer få passa er), otroligt bra fotograf och festfixare och allmänt genom snäll. Hon är smart och beslutsam vilket kommer ta henne genom vilken prövning som helst! En väldigt bra kompis!

Svar: Asså mållös, <3.
Amanda