Amanda

Lamm, söta som få.
Var beredd på en hög söthet ^^

Känner mig lyckligt lottad när jag kan lägga det här inlägget i kategori; vardag. 
Annars i min vardag infinner sig en trött Amanda idag, lyckades somna på köksbordet.. Tror jag fick en förkylning med mig hem, irriterar mig mer än vanligt då jag faktiskt vill ut och springa (händer inte ofta). Ska nämligen vara med på Blodomloppet med jobbet 20 maj! Första loppet någonsin. Hoppas det kan vara nåt att jämföra mot i slutet av sommaren då det kanske finns något annat lopp, mening att det då ska vara en förbättring ^^. En drivkraft genom sommaren för att förbereda inför Tjejvasan..långsiktigt tänkande ;-)
#1 - B E T T Y

ÅÅÅH smälter varje gång jag ser de!
Du är så cool , vill också göra Tjejvasan, men satan vad man kommer få träna!

Svar: Jag har ju dig att se upp till i träningsväg. Har aldrig varit den som har kunnat träna stenhårt på egen hand. Hoppas detta kan ändras nu ;-)
Amanda