Amanda

JAK skola!
Smakprov på bilder och härliga människor från helgen!
Sista bilden är Pontus, Jens och Jakob, otroligt trevliga :D Jag är riktigt taggad på att åka på någon kurs igen, där kameran kan få vara lite mindre prioriterad. Lite tråkigt att halvt avsluta en konversation bara för att ett fotoögonblick dyker upp. Eller knappt höra föreläsningarna bara för att mitt fokus ligger på varje lite ljusstråle och uttryck på människorna runt mig. Men det var kul. Framför allt kul att se skillnaden mot förra gången jag fotograferad här, för JAK. Behöver inte beskriva något långdraget men kan säga att det är stora framsteg när jag nu vågade be folk titta in i kameran. Stanna för spontana gruppbilder eller lirka en enstaka obekväm person mot bättre ljusförhållanden. Jag kände mig trygg i mig själv och som fotograf. Jag kan ju faktiskt få till bra bilder inne som ute, utan förberedda människor ;)
#1 - ammi

Toppenbilder!
De kommer vi att få användning av.

Svar: Tack, va bra!
Amanda