Amanda

Sista från Stockholm
Den blåa jackan jag hade i förra inlägget är en ny älskling från Stockholm. Min egen fjällräven <3 Har tittat länge på den, så där från och till och bara drömt. Den är så in i norden perfekt! Har bävat för det här med en ny vinterjacka..men nu har jag en jag vill använda jämt och att hänga undan skinjackan är inte längre lika jobbigt ;) Men nu, de sista bilderna från helgen! 
Vårt hotell för natten, lite Paris känsla faktiskt ^^ Ja vi var minst sagt trötta, men inte konstigt med alla härliga upplevelser! 
Idag har jag jobbat med förkylningen...förlåt alla barn för att jag var lite sur...kommer tyvärr tillbaka imorn lika trött x) Får se om jag tillfrisknar eller verkligen blir deckad någon dag framöver. Vi får se, hela veckan är iaf fullbokad :D
 
#1 - Linajohansson.webblogg.se

Hej fråga gärna en eller flera frågor i min frågestund :)
Kram! :)