Amanda

vårsolens strålar på en skönhet
Jag vet inte hur många bilder jag har tagit på Lovisa, eller hur många fler jag kommer ta.
Men runt henne tar inte inspirationen slut. Så lättsam, naturlig och vacker,
att hon är varje fotografs dröm. 
Jag ska rätta mitt tidigare inlägg, jag kommer faktiskt hem på lördagen, som tur är.
För mina helgplaner slutar inte vid tvådagar i Örebro, de fortsätter med att fira min
kära bror och sen förhoppningsvis köra hö. Sen är det nästan så jag får planera i en
förkylning där också, för min hals har börjat göra sig påmind och någonting säger mig att
det kommer bryta ut där mitt i helgen. 
Nu ska jag återgå till min matlåda och jobba gärnet sista timmarna till helgen! 
#1 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

vilka fina bilder! :)

Svar: Tack så jättemycket! Vilka grymt snygga bilder du tar!! :)
Amanda

#2 - Karin

Sjukt fint!

Svar: Tack så hemskt mycket! :D
Amanda