Amanda

No admittance - except on party business
19 December
Bag end!
Bilbos stora ek syntes över hela Hobbiton, några av bladen hade fallit till marken så Fredrik fick ta med sig ett hem. Vi hade en väldigt bra guide, och jag försökte med all tankekraft att komma ihåg varje liten detalj hon berättade om Hobbiton. Men är det inte konstigt, jag vill veta så mycket det går om hur allt gick till, var byggt och historien bakom. Men ju mer fakta jag får veta, desto mindre magi blir det egentligen. För hon berättar inte att eken har stått där sen Bilbo planterade ekollot från sin resa, hon berättar ju att det var en man som tillverkade trädet och det tog ett helt år! Det säger emot sig själv, och ändå älskar jag alla små anekdoter jag kan komma över... 
#1 - Elin

åh så fina bilder, jag gillar verkligen hur du som infört din egen stil i dem :)

Svar: Tack så jättemycket, vad glad jag blir! :)
Amanda