Amanda

när jag får ta plats...
...framför kameran! 
Jag har de finaste vännerna man kan tänka sig. De tänker på mig och vet hur mycket jag önskar att byta plats med mina modeller ibland. Madde och Betty gjorde det möjligt <3
Fotograf & MUA: Madelen
Styling & Behind the scenes: Elisabeth
I samband med att Madde testade håruppsättningen till slutprovet fick jag sitta och njuta av pill i håret i två timmar! Efter det hjälpte Betty mig med kläder, slutade med att jag fick ha toppen hon hade på sig, generös! <3 Vädret bjöd på magi och det känns för bra för att vara sant att jag fick vara den som är på bilderna, tack!
Idag åker jag till Stockholm för bröllop! Som fotograf och gäst till min kära kusin. 
#1 - Anonym

Drop-dead gorgeous! Hoppas ni får det trevligt i storstaden! ❤

Svar: Tack så enormt mycket! :) <3
Amanda

#2 - B E T T Y

Så himla himla vacker Amanda! Vi borde ha fler Amanda fotograferingar!!! <3

Svar: Tack!! Jag säger inte emot!! Vi får be Madde gör olika varierande frisyrer och så får du slänga på mig något snyggt ;) <3
Amanda