Amanda

lugn start på veckan
Måndag, började lite besviket när jag igår kväll insåg att det inte alls är första december eller att julkalendern startar. Så den godbiten har jag kvar till imorgon! 
Men dagen idag då, jo det blev två timmars föreläsning, cykeltur till och från skolan och några timmar plugg hemma innan jag tog ryggsäcken och smet ut för att se solen sjunka från kullen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så där satt jag tills solen var borta och himlen skiftade färg, med dagboken i knät. Det är verkligen en lyx att få komma ut så ofta jag vill. Jag är mer i skogen här i Karlstad än hemma, vilket jag inte hade förväntat mig men som jag är tacksam mot mig själv att jag tar mig ut. 
Nu ska jag skicka bilder till en otålig tjej och sen vidare mot bågskyttet! Idag har jag ledorden stark, cool och lugn med mig, så ska pilarna sitta! 
#1 - Emm

Vilka fantastiska bilder du tar! jag blev lugn bara genom att titta på dem. Kram

Svar: Men tack så jättemycket, jag blir jätteglad! Kram
Amanda