Amanda

och så fick jag äntligen min skogsluft
En vecka har gått och jag har ännu en helg vänt tillbaka till Dalarna. Huvudorsaken var att svärfar firade 50 år, men självklart hann jag med lite mer. Det underbara vädret gjorde sig bäst i skogen, där jag fick spenera några underbara timmar. 
Det var bara telefonen som följde med men tycker den levererar ganska bra bilder, och är ju känslan som ska tala. 
 
 Här var jag, Bonnie, Nellie och Alvin ute och hjälpte Lisa sätta upp kontroller inför hennes orienteringslektioner med högstadiet. Solen förvandlade skogen till ett krispigt, gyllena paradis som jag inte kunde få nog av. 
50 års firandet var väldigt trevligt, där fann jag Alexander som idag skulle köra ner till Karlstad, väldigt bra tillfällighet så vi slog följe! Jag kom alltså ner idag och cyklade direkt till skolan där vi hade lite matte och sen förberedelse till muntligpresentation imorn. 
 
 
 
#1 - Maria

Ditt liv i Dalarna verkar så harmoniskt! I kontrast till mattedagarna.... Helt underbart!

Svar: Ja det gäller att balansera upp när det går! :)
Amanda