Amanda

I sitt rätta element..
..nästan, kanske borde vara ett vardagsrum men det här ger ju mer effekt, eller hur? ;) 
 
 
 
Jag ska snart sätta mig i soffan för att se på Märstarnas Mästare tillsammans med två mackor av mitt goda glutenfria bröd, asmallig att det blev bra på första försöket..haha. Appropå Linus ovan så visade han upp sina splitter nya skor idag, jag blev sjukt avis eftersom jag planerade in för tredje dagen i rad att själv åka och köpa skor utan att det blev av. Våren är här och mina höstskor känns för varma och obekväma, så otålig till att komma i något lättare. Förra vårens par dansar jag i (perfekta slitningen för att snurra) så ska hålla de torra och rena. Jag har sneglat på innegympaskorna men tillskillnad från förra sommaren ska jag hålla mig och inte släpa ut dem hehe. Bättre lycka imorgon!