Amanda

Skapande och att inte ge upp!
Jag har riktigt lata dagar just nu, försöker intala mig att de ska ge mig enegi till den kommande mattekursen. Så förutom plugg fyller jag dem med energifyllda pyssel.
Idag har jag skapat tavlor, en favorit syssla. Är det en inredningspryl jag inte kan vara utan är det nog ramar, älskar tavelväggar, vilket syns i min pinterest mapp. Dock har jag ännu inte fått upp så mycket på väggarna här i lägenheten vilket jag hoppas ändras nu när jag börjat samla ihop delar till ett collage.
 
 
När jag skulle fotografera tavlorna jag skapat idag la jag ut dem på golvet på balkongen och tog kort, blev inte nöjd, men tog in dem i datorn. Där ogillade jag dem ännu mer, ingen känsla, bara platt och nej jag ville inte visa upp dem. En tidigare version av Amanda skulle här lagt ut dem ändå eller tagit bort inlägget, gett upp. Men jag har utvecklats. Jag letade nya alternativ och det hela slutade i bilden ovan, och ett väldigt roligt och givande projekt. För det är lika mycket skapande att göra dem som att sen fotografera dem, och precis lika kul! 
 
Eftersom jag omöjligt kunde välja mellan dessa bilder fick båda två vara med ^^ 
 
Lampa IKEA, ramar Lagerhaus (jättebra kvalité!), även ugglan från Lagerhaus och oregano inköpt igår  --> anledningen till att den är så fin (kommer inte hålla i sig -.-').
#1 - Joanna- Från 95- 65 kg!

så fint

Svar: Tack! :)
Amanda

#2 - a n n i k a

Fint!

Svar: Tack!
Amanda