Amanda

urladdning och uppladdning inför sommaren
Utanför tar hela vårlandskapet en hård dusch till ljudet av den dova men kraftiga åskan som nu hörs direkt i anslutning till blixten. Igår satt jag liten men fascinerad och tittade på blixten och skakades av åskan på balkongen, senare väckte den mig mitt i natten. 
 
 
 
Jag skulle behöva en liknande urladdning. Stressen inför tentorna byggs på tillsammans med alla idéer och saker som vill göras eller planeras när sommaren närmar sig. Jag vill verkligen umgås och njuta av Karlstad innan jag åker hem, samtidigt känns det som att energin bara räcker till att hålla ihop mig och kämpa för ett godkänt på tentorna. Kanske energin kommer tillbaka när lågtrycket lämnar oss, om inte så är det några få veckor kvar bara. 
 
Idag hade vi ett av de sista styrelsemötena innan sommaren och efter det utvärderade vi kurserna med programledarna. Imorgon ska jag och Krille sätta oss och förbereda frågor eftersom vi ska vara med och intervjua ansökande till platsen som dekan. Alltså cheferna direkt under rektor på vårt Universitet. Allt är väldigt lärorikt, och tidskrävande, men det ena kommer ju aldrig utan det andra :)