Amanda

DIY egna glasunderlägg
Då var det söndag igen och för att inte måndagen ska bli en chock sitter halva klassen i skolan även idag. Vi svär över splinekurvor, förbannar boundary blend och rendera bilder. Ganska mysigt, för vi får ju skapa egna produkter.
Appropå skapa så tänke jag visa er ett enkelt DIY som jag fotade förra lördagen. Vanliga glasunderlägg i kork från IKEA har jag med en svart penna gjort lite roligare och mer personliga. Det gav frihet i kreativiteten med den begränsade ytan och färger och att inte var hela världen hur det blev ;) 
 
Min vision var att de skulle egoboosta mina gäster <3 

 
 
Var himla kul att fotografera dessa bilder, få lägga ner tid (jättemycket tid haha) och inte ge sig vid första försöket utan fortsätta pilla, vilket jag vill bli bättre på!
 
Ikväll ska jag sjunka djupt ner i soffan och samla kraft för att gå in i tentaplugg nästa vecka!