Amanda

Lite då, nu och i framtiden
Det bästa som finns är när ens bilder kommer till användning. Som nu när Maria ska byta lägenhet och vi ju faktiskt har haft en liten photoshot hemma hos henne för några månader sen. Så kul att få plocka fram dem igen, redigera klart dem och sen se att de kan hjälpa henne en liten bit på vägen! 
 
 
 
Maria är grym på inredning, hon har blicken för det, och ser till att det blir perfekt ner till minsta detalj ;)
 
Jag ska snart iväg på SI möte, som jag leder en gång i veckan. Jag är studiestöd åt ettor som läser Matematik för ingenjörer I. Går igenom lite uppgiter, svarar på frågor och försöker ge alla tips jag kan.  Det är verkligen så roligt när jag kan hjälpa till, när det jag säger gör skillnad och man ser "aha"-blicken. På något sätt vill jag arbeta med det i framtiden, hjälpa och lära ut. 
#1 - Elise

Så fina bilder! :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Amanda

#2 - Susanna

Så mysigt du har det hemma hos dig :)

Svar: Det är hos min vän, men tack! :)
Amanda