Amanda

Uppladdning till tenta
 Klockan två har vi tenta, skönt att få sova ut och ha tid till att ladda. Alla laddar olika, för mig kommer lugn och energi lätt till mig i skogen. Så jag tog mig dit, njöt av solen, fågelkvittret och valde nya stigar. Det ledde mig till det perfekta trädet, som att det stod och väntade på mig. 
 
 
Första gången jag testade fördröjning med mobilkamera. funkade ju det också, med lite stöd från vantarna.
 
Provade även att blogga från lilla datorn, än så länge funkar det. Ska prova att koppla in den i skärmen också...sen behöver jag ett tangentbord...och så önskar jag mig en radio i köket...knepigt det här vad man ska lägga pengarna på. 
#1 - B E T T Y

Hoppas tentan gick super, ganska ologiskt att den inte gjorde det då det var en supermänniska som skrev den! <3

Svar: Tack fina du!! <3 <3
Amanda