Amanda

Jag har blivit med ny lägenhet!
Kontraktet för en studentlägenhet uppe vid Uni är nu signerat, jag kommer i augusti flytta upp och in på 20 kvm! 
Som med allt så blir jag väldigt fäst vid platser så jag kommer sakna Rud en hel del, för området här är så bra med nära till allt. Men jag har valt att fokusera på fördelarna! 
- Jag kommer för första gången i mitt liv ha gångavstånd till skolan (även pendlat till alla jobb jag haft). 
- Jag kommer närmare vänner och har lättare att hitta på saker spontant (plus att det går nattbussar från stan på torsdagar <3 ). 
- Jag kommer bo litet, så slipper en massa grejer! (har panik över hur jag ska få plats haha)
- Jag kommer bo på åttonde våning, med UTSIKT!
Det blir ett nytt äventyr där jag hoppas jag kommer trivas lika bra som jag gjort här. 
Ikväll blir det Lindyhop på café nere i Haga, whiee!
#1 - Betty

GRATTIS fina du! Det kommer bli såbra, och med utsikten så löser sig ALLT! Hur ser det ut med solutsikten? Solnedgång? ååååh, grattis, än en gång <3

Svar: Tack!! Jag hoppas utsikten ska ge mig rum att andas. Har morgonsol, men kommer tyvärr vara helt på felsida huset för solnedgångar :'( Får bli kompis med grannen rakt över korridoren :D <3
Amanda