Amanda

Mitt ulliga sällskap i påsk!
Det är oftast kycklingar som får extra uppmärksamhet under påsken, men för mig var det de här små svarta lammen som stod i centrum. De är så söta att jag inte kan få nog! 
 De äldre mammorna uppskattar att bli kliade så pass mycket att de (något krävande) skrapar med klövarna på mig om jag slutar. 
Min storebror är den som driver fårverksamheten.
"You mess with me, you mess with my crew."
Lammen är väldigt nyfikna men även väldigt försiktiga. Men sätter du dig och väntar så kommer de modigaste fram och inser efter ett tag att det är väldigt gött att bli kliade. 
Det är redan torsdag men jag pratar fortfarande om påsk, eftersom jag kunde vara hemma så länge kändes helgen lång. Idag är jag tillbaka i Karlstad och kör igång med styrelsemöte och T8 möte (mm vad är det tro? mer om det kommer nästa vecka!)