Amanda

hela första semesterdagen
Gullungar och vackra vänner!
Så var första semestervardagen här. Vad har den innehållit? Kul att du frågar för jag vill väldigt gärna berätta!
Dagen började på riktigt med lunch på Skönvik med mamma, sen for jag iväg till Borlänge, nervös som bara den för jag skulle på intervju hos NCC. För praktikplats i höst, är nu tredje intervjun genom Tekniksprånget och senast torsdag få jag svar. Spännande. Lite uttmattad i huvudet for jag vidare till Fiskarheden, dåligt tecken att vara på jobbet första semesterdagen, men jag hade faktiskt roligt ärende, skulle hämta upp mina vunna biljetter till P&L! Stannade även på halv tre fika ^^ Så efter den turen virrade jag runt i affärer utan att hitta de grejerna jag sökte (irriterande) och med huvudvärk hamnade jag tillslut ute i Bodarna. Där hjälpte min kära far mig att färdigställa min griffeltavla, den ska bara upp i köket och är så galet snygg (bilder kommer).
Nu sitter jag här i soffan och ska snart fixa mat och bara mysa gärnet brevid Fredrik.