Amanda

Vinter
Jag gillar snö, och kyla går an om man sätter på sig kläder, glad över mina gortex converse!

Men mörker de är jobbigt, visst okej när man är inne och tända ljus och mysa, men jobbigt när jag ska rida. Alla reflexer som man ser ut som en julgran och sen ser man ju faktiskt ingenting.

Det är inte heller särskilt motiverande att gå ut i mörker jämfört när solen skiner. Värst är väl mornarna, om det är svårt nu hur sjutton blir det inte när de är mörkt i rummet!


Men måste säga att jag är lycklig för kommer hem tidigt två dagar i veckan så om jag är snabb iaf har en timme ute innan solen når marken, får utnyttja det så länge det går!

Tur är att de blir lite ljusare när snön kommer, så den jag får hoppas på!

Knirr under fötterna, mys!


En av korten som blev riktigt bra från min förra mobil :)