Amanda

hela köket fullt med folk
Stor familj, inget som är härligare! (så länge man är på bra humör)

Kommer hem och det är fullt runt bordet plus att Nellie och Emil spelat piano (om man kan säga spela, väldigt ostämt piano) och Alvin går runt på golvet eller släpar ut saker från skåp och lådor. Full rulle helt enkelt!

Jag älskar när jag har mycket familj, släkt och vänner runt mig. Då brukar jag bli sittande och bara lyssna, slappna av och känna kärlek, värme och upplevelser fylla rummet.

Gillar den här bilden, inte för att den är skarp eller för att alla ler jätte fint eller ens kollar in i kameran. De här är enda bilden där alla på vår resa till Åland är med (utan jag fotograf). Vi är inte bra på gruppbilder, men här lyckdes jag få med alla, utan tillgjordhet, bara som de va just den kvällen.


Men som sagt, om man är på dåligt humör är stor familj inget plus...De låter mer, fler att irritera sig på eller som kan kommentera. Och helst vill man bara vara själv, så fler att unvika.

Då är de bästa om man har en familj som kan få dig på bra humör igen :)