Amanda

zombie med besök
Min hjärna är stekt. Nog lättaste sättet att beskriva det. På förmiddagen skrev jag min första tenta och har aldrig suttit så länge med ett prov tidigare, även om den sista timmen inte gav mig nåt, dumma uppgift. Så otroligt frustrerande när jag vet att vi har gått igenom exakt en liknande uppgift på tavlan och jag minns hur hon inledde den...men sen är det blankt. Förhoppningsvis har jag skrapat ihop poäng på resten av uppgifterna! 
Efter tentan mötte Bonnie och Karin upp mig för lunch, jag följde med/ledde dem som en zombie genom skolan och sen runt en sväng på stan. Hade svårt att släppa tanken på sängen och fick tillslut en powernap. Mamma pratade om att man kunde bli "tentahög" för att all stress släpper, men känner mig som en punkterad ballong haha. Bli nog bättre imorn när jag fått sova och vi ska på utflykt till ett naturreservat! Äntligen någon som längtar ut i skogen lika mycket som jag och kan få mina vyer att sträcka sig längre än vad jag kan gå ^^