Amanda

Åra - designlampa
 
 
 
 
 
 
 
Linus har åter igen skapat magi i verkstaden och jag är nu ännu mera avis eftersom jag fått prova att hänga lite där i vår kurs, det är sån härlig känsla med värme, ljud och doft, som morfars snickarbod <3 
Den senaste lampan heter Åra och har lite kaxigare uttryck med ren kantig geometri, men utan att tappa den levande känslan tackvare det vackra lekfulla träet. 
 
Kan vi bara ta en minut till att uppskatta de människor som kommer i vår väg. De kreativa, imponerande människor som gör små eller stora avtryck i våra liv. Min flytt till Karlstad her gett mig många nya människor i mitt liv, vänner och kontakter som har gett mig nya synsätt på livet eller möjligheter att utvecklats och göra saker jag inte provat tidigare. Det finns så många fina exempel, några konkreta som bågskytte, Lindyhop eller produktfoto som dessa bilder. Men även mer abstrakta, som att ta del av andras verklighet och bli utmanad att se sig själv ur andras perspektiv. Jag är tacksam över alla möten. 
 
P.s, vem vill göra en typish fashionfotografering med mig vid detta magiska vattentorn? Love it!!