Amanda

Etthundra mil
Andra Jojo Moyes bok på raden är nu slut och har lämnat mig med en go boksuktar känsla. 
 
 
I denna bok får vi följa en vindlande resa genom Storbritannien, relationer och känslospektrat. Den fångar mig och får mig att öppna ögonen för andras livsöden och resonemang, på det där fantastiska sättet som bara böcker gör. 
Nästa vecka ska jag och mor gå och se Me before you på bio och efter får jag äntligen ta upp den tredje boken av Jojo Moyes. 
#1 - Matilda

Moyes böcker är ju bara så fantastiska! Har själv läst både livet efter dig och arvet efter dig, har dock lovat mig själva att jag ska läsa lite andra böcker här emellan innan jag tar upp en till Moyes bok :D

Svar: Jag förstår ditt löfte, jag känner nu att det enda jag vill ha är hennes berättelser! Har du andra boktips? :D
Amanda