Amanda

Arbetsplats för kreativitet
Jag sitter vid skrivbordet, vad jag verkligen uppskattar den här platsen. Jag har dagsljus, plats för min stora skärm och utrymme till att måla och skriva. Trots att jag försöker hålla arbetsytan så ren som möjligt är det fantastiskt för kreativiteten att ha färgerna framme så att "telefonklotter" eller små vardagsidéer kan få mynna ut i akvarell. Det är ju öva som är enda vägen till att bli bättre, smått eller stort spelar ingen roll. Kan ju slänga in ett julklappstips på ämnet (kanske till mig hehe) nu när december närmar sig. One illustation a day av Karin Ohlsson. 
 
 
 
Ikväll har jag dansat Lindy Hop och efter det varit med föreningen då det var dags för nollor att bli ettor genom att fixa sina egna fadderbyxor! 
Och nu, skräckblandad förtjusning framför Midnattssol.