Amanda

Det blir en hemvändarhelg
Sitter och bokar biljetter hem. Nästan hela klassen vänder hemmåt eftersom det är första helgen utan festligheter sedan terminstart. Det ska bli skönt att komma hem, tillbaka ner på jorden för att pusta ut. Tyvärr kommer den här kämpiga veckan antagligen lämna efter sig en hög plugg. Sånt händer när energin går till annat. Men idag har det vänt, jag fick åka till Folktandvården i Kil och de hade ett suveränt bemötande, så nu vet jag vad det beror på och vad jag ska göra för att det ska gå åt rätt håll. Helst vill jag vara tillbaka på topp nu! Men efter ca tre effektiva timmar idag har jag fått sova någon timme nu för att ta igen mig. Jag försöker hålla humöret uppe genom att lyssna på Marias ord, "Du har ju inte varit sjuk på typ ett år, så unna dig det här." 
 
Foto Madelene Johansson
En av familjemedlemmarna jag får träffa i helgen <3
 
Nu ska jag krypa ner i soffan igen framför Idol, med mikrad choklad (lätt tuggat ;) )