Amanda

solnedgångar och häxblandningar
En solnedgång i somras, på Gotlands östra strand. 
 
Jag älskar färg. Kan aldrig få nog av alla skiftande nyanser och åker utan problem omvägar för att få en bättre utsikt över en nedgående sol. Där behövde jag inte åka någon omväg, bara vara, känna sanden under fötterna och njuta av vackra nyanser i alla riktningar. 
 
 
 
 
 
 
 
Jag önskar jag kunde skriva något inspirerande, men just nu sitter jag hemma med en vresig förkylning som håller mig ifrån både skolan och skogen. Jag var förbi vårdcentralen och fick med mig en flaska med smärtlindrande munskölj, som är skrikgrön! Så nu kan jag låsas att jag är en häxa som blandar skumma drycker som ska ge mig oanade krafter. Vilken extra kraft skulle ni önska just nu? Flyga kanske, så jag kan komma upp på taket på mitt 8:a våningshus och se alla makalösa solnedgångar. 
#1 - Christina

Fantastiska bilder! Jag minns en semester på Gotland för många år sen och det var solnedgång varje kväll - helt underbart. Nästan så man tröttnade, haha :)

Svar: Tack!! Känner igenom fenomenet, hände för mig på NZ, det gick inte att ta in mer, man blev mätt ;)
Amanda