Amanda

Bergstoppar i köket
Jag är svag för berg, i alla former, så när dessa stod på reahyllan på Lagerhaus kunde jag inte låta bli. 
 
 
Jag har ett sug att få vandra, få vara ute dygnet runt och se landskap. Orörda landskap som får sträcka ut sig och ge liv åt ett stort orubbat ekosystem, kantat av höga snötäckta toppar. Jag har de senaste kvällarna tittat på Planet Earth II och alltså vår jord. Det kan leverera bättre, större, vackrare, påhittigare ting än alla fantasy och dramafilmer kommer med. Hoppas vi styr om vår kurs så att det kan få fortsätta vara så. 
 
Torsdag, jag har inget planerat i skolan vilket betyder att jag sitter hemma i morgonrocken och fixar några styrelsemail och en moodboard till designkursen. Det gör verkligen gott att kunna sova några timmar extra och få vara hemma under dagsljus så jag kan passa på att fota lite.