Amanda

En bit hav i fickan
Har funderat på att uppdatera min telefon, men då jag även är i stort behov att köpa en dator som kan prestera bättre känns det inte super kul att ta allt samtidigt. Ett första steg blev att slänga mitt stora klumpiga fula plånboksskal. Helt plötslig såg ju min telefon ny och fräsch ut! Gillar den så mycket bättre och lyckades faktiskt inte tappa den på en hel vecka! Men att utmana ödet längre än så är dumt så jag beställde hem ett skal från etsy
 
 
 
 
En bild på denna våg dök upp i förra kursen när vi läste om designhistoria och jag vet att jag då tänkte att jag skulle vilja ha motivet på väggen. När det nästa gång dök upp på ett mobilskal kändes det ju ännu bättre, snacka om något du tittar på varje dag. 
 
Etsy, vilket ställe. Livsfarligt om du är svag för onlineshopping, men drömmen om du vill hitta unika handgjorda prylar. Min kamerarem av läder hittade jag även där och det finns så mycket fina saker. Allt (typ) är så designigt snyggt!