Amanda

För kärleken
Har ni kramat lite extra hårt eller dragit ut på kyssen lite längre idag? Har ni skickat en tanke eller hälsning till alla dem som betyder något extra för er?  
Det är var Alla Hjärtans- dag betyder för mig. Min fantastiska mor gjorde mig lycklig genom att överraska med en vacker "på pricken vad Amanda gillar"-bukett och choklad. 
Jag skulle vilja skicka ut en varm kram till alla ni som läser, tack för att ni ger mig motivation <3 
 
Dubbelglädje eftersom den är lika fin att titta på som rolig att fotografera <3
 
Jag har inte tagit upp det på bloggen tidigare, men jag firar inte tillsammans med Fredrik då vi sen Augusti inte längre är ett par. Jag har inte skrivit om det för jag hittar inte orden och även nu blir det stumt. Vi är båda överens om att det var rätt, men alla uppbrott gör ont och kräver sin tid att arbeta igenom. 
#1 - JUNITJEJ

Så fin bukett!

Svar: Ja den är underbar :)
Amanda