Amanda

glimtar från min lägenhet
Det gäller att ta chanserna när man får dem, som när jag kom hem från skolan redan innan lunch idag och lägenheten är fylld av dagsljus. Städat från igår kunde jag få ur mig lite kreativitet med kameran.   
 
 
 
 
 
 
Jag trivs väldigt bra här, och fick för några veckor sen infall att försöka rensa bort allt som står framme för att jag inte vet vart jag ska ha det, eller som jag tycker är snyggt men kanske inte egentligen passar där. Jag har nämligen fått sån inspiration av Maria, som flyttade från ca 60 kvm till 20 och inte klagade det minsta när hon får sälja iväg 70% av sina saker. Jag har svårt att ens ställa undan en vas! Sen har hon ett otroligt öga för inredning och får sin lilla studentlägenhet att likna vilken storsäljande inredningstidning som helst. Perfekta kompisen om man som jag vill bli vassare på inredningsbilder ;) 
 
Vill inte jinxa något...men har fått tillbaka sådan inspiration och glädje för bloggen igen! Antagligen för att det häder kreativa saker i mitt liv och att jag får stunder över till att fota (när det är ljust) och sedan sitta med bilderna samma dag. För den kräver tid och antagligen är det tid och energi som tidigare saknats.