Amanda

Helg i huvudstan
Vilken helg! Fredag morgon tog jag mitt pick och pack för att åka till Stockholm och på centralen mötte Emelie upp mig. Vi hade en fantastisk fotonörddag runt om i stan där vi varvade fotografering med mat, fika och diskussioner om livet. Ni kommer få se bilderna så småning om, antagligen väldigt många för det var så awesome haha. 
 
På kvällen åkte jag till lillebror på KTH och fick en snabb rundvisning innan vi, tillsammans med han tjej och sambo Ida, åkte till deras lilla stuga ute i Rönninge.
Lördagen var en härlig mix av att träffa vår kusin, gå på museet Livrustkammaren, titta på utsikter, käka super god buffe och avrunda på medeltidskrog. Och allt utan att vi hade planerat något innan. I min värld är detta mer eller mindre ett mirakel, att allt bara löser sig och blir jättebra längs vägen utan någon planering innan. Jag är väldigt glad över att det blev så bra eftersom jag vill lära mig att chilla mer och ta dagarna som de kommer för att frigöra mer fokus på vad jag gör för stunden. 
 
 
 
 
 
En ny vecka väntar nu med laboration, redovisning och IDIOTs årsmöte!