Amanda

Solnedgång som fick mig att tappa andan
Denna helgen var en sån där magisk "helt-ledig-mellan-två-kurser" helg. Och magisk skulle vara ledordet för jag kanske har varit med om den vackraste solnedgången ever, och då är jag lite av en solnedgångsmissbrukare. Det som gjorde det hela en på tusen var att till och med mobilen lyckades fånga stor del av magin. 
 
Eller vad tycker ni? 
 
 
 
Det hela utspelade sig ute på Göteborgsudden (strax utanför Karlstad), vid ett spegelblankt Vänern.
 
Tentan är avklarad, presentationerna gjorda så jag har nu gått halva min utbildning. Helt otroligt. När jag inser hur fort det går vill jag verkligen ta vara på den tiden som är kvar, för de jobbiga stunderna tilltrots är det väldigt roligt att plugg! Sista halvan hoppas jag erbjuder mycket design, fortsatta uppdrag i styrelsen och massor av roliga små som stora äventyr med vännerna här i Karlstad!