Amanda

Jag är hemma igen
Nästan en månad har gått sedan senaste inlägget. Och vilken månad. Jag ska försöka sammanfatta den och på så sätt skylla ifrån mig varför jag inte har uppdaterat, hehe. 
 
Andra veckan i juni plockade jag ihop mitt liv och boende, skickade hem det i tre olika vändor till dalarna, samtidigt som jag tentapluggade, firade inför min födelsedag och skrev min sista tenta, på en lördag. Sen for jag hem till dalarna för att dagen efter flyga tillsammans med Sofie till Skottland. Där hade vi en fantastisk resa i åtta nätter innan vi avslutade med tre nätter i London. Från London flög jag till Öland för midsommarfirande och födelsedagsfirande för mormor och moster. Tillslut landade jag tillbaka hemma, för att börja mitt sommarjobb dagen efter. Och nu sitter jag här, efter en veckas jobb och mins första två "lediga" dagar den här sommaren. 
Foto: Sofie <3 Kvällen för min födelsedag, som spenderades i Edinburgh!
Men så kortfattat är ju ingen intressant läsning, så jag ska försöka ge tid till att visa er massor av bilder och tankar som har funnits under dessa veckor. Så roliga veckor, som nu kräver sin återhämtning ;) 
#1 - Joanna- livet med psykisk ohälsa

Så fin bild på dig

Svar: Tack, det är min vän Sofie som tagit den!
Amanda