Amanda

sitt på min axel en dag
Följ med mig en tisdag! 
Jag hade inga föreläsningar på förmiddagen utan kunde i lugn och ro gå upp till solsken, bland den bästa känslan som finns.
Frukost! Havregrynsgröt med äppelmos hemifrån, gärna toppat med kokos (så klart) och Morgonpasset i P3 på radion, som står på typ jämt.
Hade tänk diska, men fortsatte istället med ett projekt som ska bli en planchhållare, hade förberett träbitarna i verkstaden och skulle nu limma på magneter. Simpelt, men fungerade tyvärr inte alls så nu ligger allt kvar och tar plats i väntan på lösning...
När jag väl hade diskat gav solen mig energi till att göra det där jag bara gått och tänk ett bra tag, byta ut nötterna i min glasburk till havregryn och pumpafrön, klar mix till gröten på morgonen!
YOGA! Påverkar kroppen så himla positivt och jag lovade mig själva att ge mig en halvtimme varje dag denna vecka <3 Sök på Adrienne på youtube för de bästa passen.
Jag är rätt lik en Hobbit så efter frukost behöver jag min andra frukost och sen lunch. Denna dag lyx genom rester från thaikäk dagen innan. Kombinerat med bloggande, redigera biler och styrelse uppdrag. 
Sen in till skolan där jag hängde på Victor för att fixa ett kopieringskort till föreningen, gillade skylten. Det drog lite ut på tiden så vi fick snabba på stegen vidare till föreläsningen i Tillverkningsteknik.
Klara med det teoretiska var det gött att slinka in på verkstaden för att fortsätta på mitt projekt, kommer mer sen men kommer innehålla metall. På bilden syns även Linus, vars senaste lampa vi fotograferade igår! 
När jag skulle vända hem igen hade snöflingorna orsakat busskaos för min linje och på tre avgångar kom det aldrig någon buss för att hämta upp oss, de kom bussar för att lämna men sen åkte de bara igen, så otroligt frustrerande och kallt!!
Väl hemma var jag ändå lite lycklig över snön, för det blir ju så mysigt. 
Men efter att kastat i mig maten kröp jag ner i badkaret i ett försök att tina upp igen. 
Där var min dag slut, lite långt inlägg, men gillar ni det här upplägget? Isåfall klicka i gilla eller skriv en kommentar :)