Amanda

Vår eller vinterlängtan?
Fredag! Åh jag har sådan härlig fredagskänsla, inte undra på jag ska ju se Johnossi ikväll och få dansa natten lång!
 
Men hur har veckan sett ut då? 
Jag har spenderat tid i verkstaden, gjort denna "uppdelning" till mina pennor, fortsatt på mitt metallpyssel och hjälpt Maria med hennes matbord som igår kväll blev så pass klart att vi kunde bära hem det till henne!
 
Vandrat i skogen och fått en riktigt Ronja Rövardotter känsla, en längtan till att bo ute en månad eller två.
 
Tror det var solen, värmen och vårkänslorna som kickade igång innuti. 
 
Något mindre vårigt men ack så underbart är mina nya skidor! Ler lite fånigt varje gång jag ser dem i hallen. Var på skidrean och hittade dessa godingar för halva priset! Så nu längtar jag efter vår och vinter på samma gång...så taggad inför Kortvasan 2018!
 
Sen har jag även haft presentationer, projektjobb, styrelsemöte och tentaplugg. Nästa vecka blir det mera tentaplugg och presentationer, ni ska få se slutversionen av vår Riskokare! Men först, en go solig helg i Karlstad.