Amanda

Vasaloppet, så klart.
Jag brukar alltid missa Vasaloppsstarten men gav mig attan på att inte göra det iår. Så trots att jag bara några timmar tidigare hade kommit hem tog jag kvart i åtta med mig täcket till bäddsoffan för att titta på loppet från horisontellt läge. Det är verkligen en myskänsla över loppet, gäller alla tvsända skidlopp. Jag har därför hållt mig i soffan idag och kommer nog inte flytta på mig förens jag ska på dansen ikväll. 
Drömmer om lite vinterlandskap som inte syns till här i Karlstad. 
Som dalkulla har jag ju såklart åkt där uppe mellan Sälen och Mora, först var det skolvasan på några mil och 2014 körde jag Tjejvasan. Iår blev jag bra sugen på att vara med igen och hipp som happ anmälde mamma mig till Kortvasan tillsammans med ett gäng från Säter. Ska blir riktigt kul! Och väldigt bra motivation till träning, så hoppas vi får lite mera snö till nästa vinter så jag kan samla många mil i benen.