Amanda

Univerken - en smältdeg av kreativitet
En av fördelarna med vårat program är att vi har en liten men engagerad studentförening som är påhittig och erbjuder bra sammanhållning mellan årskurserna. Plus att så många hänger i verkstaden, så om man som jag väldigt gärna ville börja där men inte känner mig helt bekväm (eftersom jag inte har så mycket kunskaper sen innan), så är det väldigt lätt att hänga på och successivt känna sig mer säker. 
 
Jag har börjat på flera projekt, när vi hade en period med mindre plugg. Vissa så små att jag har hunnit så gott som klart med dem, andra ligger nu där och väntar, lockar, men tråkigt nog har jag ingen tid för dem. Så mer av det får ni förhoppningsvis se senare! 
 
Så länge kan vi ju se på Linus snygga vinglas, det är faktiskt hans lägenhet jag tar över i augusti. Eftersom treorna ju tar examen snart, så tråkigt att de inte kommer vara här efter sommaren och så stört att vi ska vara de äldsta!
 
 
 
 
#1 - Cilla

Vackert!

Svar: Ah han är väldigt duktig! :)
Amanda